پوست ، مو، زیبایی

معرفی راهکارهای نوین علمی برای زیبایی و سلامت موها

پوست ، مو، زیبایی

معرفی راهکارهای نوین علمی برای زیبایی و سلامت موها

  • ۰
  • ۰

همه ی ما میدانیم که با استفاده از سبک زندگی سالم و رژیم غذایی میتوان پوست سالمی داشت؛ اما بهتر ست بدانید خوردن برخی از غذاها میتواند موجب روشن شدن پوست شود. در این مقاله جدیدترین و بهترین رژیم غذایی که توسط چندین موسسه معتبر پزشکی آمریکایی توصیه شده اند را به شما معرفی می کنیم.

سÙ?Û?د شدÙ? Ù¾Ù?ست

1-سیب زمینی

سیب زمینی برای پوست عالی است. به سادگی سیب زمینی را نصف کنید و برروی پوست قرار داده و ماساژ دهید. شما متوجه خواهید شد که پوستتان در کوتاهترین زمان روشن میشود و همزمان با آن لکه ها و دانه های سیاه پوستی هم از بین میروند.

2- آب لیمو طبیعی

لیموناد میتواند موجب درخشندگی سریع پوست شود. این از بروز علایم پیری مانند چین و چروک و همچنین لکه های تیره ی پوستی جلوگیری میکند. لیمو حاوی ویتامین C است که بعنوان یک سفیدکننده ی طبیعی عمل میکند و خواص اسیدی آن موجب روشن شدن پوست میشود.

3- ماست

لاکتیک اسید موجود در ماست موجب نرمی و لطافت پوست و همچنین درخشندگی آن میشود. این دارای خواص سفیدکنندگی و مرطوب کنندگی پوست است. میتوانید ماست را مستقیما برروی پوست قرار دهید، در کنار نهار بخورید یا آن را با دیگر ترکیبات مانند ماسکهای صورت ترکیب کنید.

4- توت ها

توت فرنگی، تمشک یا زغال اخته و انوع توت ها نقش مهمی در سفید کردن پوست دارند. فقط به مقدار زیاد از این میوه ها بخورید! اینها سرشار از آنتی اکسیدانها و ویتامین C هستند و تولید کلاژن در پوست را تقویت میکنند. توت ها موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و سفت شدن آن میشوند. این میوه ها همچنین با مبارزه با رادیکالهای آزاد موجب روشن شدن پوست و جلوگیری از پیری آن میگردند.

...

جهت آشنایی با سایر خوراکی های مشابه به لینک زیر رجوع نمایید:

جدیدترین و بهترین رژیم غذایی برای روشن شدن پوست

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • درسا مردانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی